|
|
|
|
|
|
Ins en outs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ad-mills zijn roulerende adver-
tenties (max.
3): bij elk nieuw bezoek wordt een andere web-
vertentie
getoond.
Commerciële aanbieders kunnen eveneens gebruik
maken van de Ad-mills.
Webvertenties worden aangele-
verd in de vorm van
plaatjes/logo's die een link bevatten naar de website van de webverteerder.
Voor de vormvereisten: neem contact op met de
Informatiedesk |
|
|
|
Vocale non-profit organisaties kunnen gratis gebruik maken van
de rubrieken Vokalender, Vraag
en Aanbod en de ZinGdex.Ze kunnen bovendien gebruik maken van de Ad-mills op de
diverse pagina's. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarieven
|
|
|
|
|
|
|
|
Vooralsnog plaatsen wij vrijblijvend en 'zolang de voorraad
strekt'. Zodra meer zicht is op de bezoekersaantallen, krijgt
de webverteerder bericht over de tarieven. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VoicEmail
|
|
|
U kunt ook webverteren in VoicEmail of er een Vocalink laten
plaatsen. Deze e-mail nieuwsbrief wordt toegezonden aan deelnemers van
zangevenementen, zangers en zangeressen, leden en besturen van
koren en zanggroepen, dirigenten, koorarrangeurs en docenten
muziekonderwijs en alle andere zangliefhebbers. De oplage
van de maandelijkse editie is op dit moment ruim 17.000.
|
|
|
|
|
|