|
|
|
|
|
|
Uitnodiging voor het Zing.nl-Pluspartnerschap
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Zing.nl ondersteunt met
het PlusPartnerschap de
omvangrijke vocale community die Nederland rijk is: 15.000 koren
en zanggroepen en 600.000 zangers en zangeressen. Het
PlusPartnerschap biedt u ruime mogelijkheden om deze doelgroep |
|
|
gericht te bereiken en attent te maken op uw producten en
diensten. Graag nodigen wij daarom ook uw bedrijf uit om
PlusPartner te worden van de Stichting Zing.nl. Daarmee levert u
een bijdrage aan de bevordering van de grootste hobby van Nederland:
Zingen! |
|
|
|
|
|
|
|
Welke Doelgroepen kunt u Bereiken?
|
|
|
|
|
|
|
|
De PlusService kent 3 doelgroepen:
- Besturen van koren en zang-groepen
- Individuele zangliefhebbers
- Koorprofessionals
|
|
 |
|
|
|
Voor koren en zanggroepen omvat de
PlusService van Zing.nl onder meer:
|
|
|
|
- Het regelen van de jaarlijkse, verplichte BUMA-afdracht
- Gebruik van de regeling Additioneel kopiëren van Musi©opy
- Groepsverzekeringen (o.m. WA, instrumenten, reisverzekering)
- Aanbiedingen en kortingen op producten van PlusPartners
De Zing.nl-PlusService bestaat voor individuele
zangliefhebbers en koorprofessionals uit kortingen op:
- Individuele verzekeringen via de collectieve Zing.nl-polis
- Aanbiedingen en kortingen op producten van PlusPartners
- Deelname aan en producten van SuperVoices en andere door of
namens Zing.nl georganiseerde zangevenementen
Het aantal diensten zal in de toekomst nog verder worden
uitgebreid, net als de rol van onze PlusPartners hierin.
|
|
|
|
Wat houdt het PlusPartnerschap in?
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
PlusPartners geven de Zing.nl-Plusleden - op vertoon van hun
persoonlijke ledenpas - speciale kortingen, al of niet
gecombineerd met aantrekkelijke aanbiedingen. Alle partners
krijgen een digitaal uithangbord (een eigen pagina) op Zing.nl
waarop zij zichzelf kunnen presenteren aan Zingend Nederland en
hun artikelen en diensten kunnen promoten. De partners kunnen
ook op Vocalisten.nl een dergelijk
uithangbord plaatsen.
Aan het partnerschap zijn voor u geen eenmalige kosten of
jaarlijkse bijdragen verbonden. En omdat de Stichting Zing.nl
werkt zonder winstoogmerk, komen de door u verstrekte kortingen
dus volledig ten goede aan onze leden. Wel verwachten wij dat u
- op uw beurt - de Stichting Zing.nl bij uw klanten onder de
aandacht brengt. Dat kan op vele manieren, bijvoorbeeld door:
- Het PlusPartner-vignet op uw site met een link naar Zing.nl
- Het PlusPartner-vignet zichtbaar op uw voordeur of etalage te
plaatsen
- Het promoten van SuperVoices - het
door Zing.nl georganiseerde grootste jaarlijkse Vocal Event
van Nederland - op uw site en/of in uw winkel.
Als PlusPartner kunt u gebruik
maken van een scala aan additionele promotiekanalen. Wij sturen u graag
per mail een overzicht toe. Op basis van deze
promotiemogelijkheden wordt in gezamenlijk overleg een voor
beide partijen interessant promotiepakket samengesteld. Hierbij
zijn maatwerk en flexibiliteit onze uitgangspunten. |
|
|
|
|
|
|
|
Hoofdpartners
|
|
|
|
|
|
|
|
Er zijn twee Hoofdpartners: BUMA en MusiCopy Deze
partners bieden kortingen op diensten die het Bestuur van
elk koor of zanggroep in de dagelijkse praktijk tegen komt. Deze Hoofdpartners hebben een grote
aantrekkingskracht op de Zing.nl-Plusleden. Daarvan kunnen ook
de overige PlusPartners profiteren. |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
BUMA
BUMA is de landelijke organisatie die tot taak heeft de
wettelijk verplichte gelden te incasseren én te verdelen voor
het openbaar maken van muziek. Muziek is het geestelijk eigendom
van de auteur(s) die het hebben gecomponeerd. Degenen die deze
muziek openbaar maken, betalen daarvoor een bijdrage aan BUMA,
die er vervolgens zorg voor draagt dat de desbetreffende
auteur(s) krijgen wat ze toekomt. Zing.nl heeft met BUMA een
Collectieve Regeling getroffen voor het gebruik van muziek door PlusService-koren en -zanggroepen.
MusiCopy
MusiCopy is de landelijke organisatie die namens de uitgevers
van muziek regelingen treft voor het kopiëren van bladmuziek en
liedteksten met groepen muziekgebruikers. Omdat kopiëren volgens
de Auteurswet niet is toegestaan, biedt MusiCopy de amateur
muziekgezelschappen hiervoor praktische oplossingen aan. Zing.nl
heeft met MusiCopy een collectief contract gesloten waardoor
Zing.nl-PlusLeden kunnen profiteren van een speciaal gereduceerd
tarief. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
Het is de bedoeling de aantrekke-lijkheid van Vocale Leveranciers voor
onze Zing.nl-PlusLeden te vergro-ten. Dat wil Zing.nl realiseren via speciale aanbiedingen en
kortingen die deze PlusPartners permanent aan onze Plusleden
aanbieden. Het Pluslidmaatschap staat open voor groepen en
individuen.
Bent u geïnteresseerd in het Plus-Partnerschap, heeft u nog
vragen of wensen? Neem dan
contact met ons op. Graag verwelkomen
we ook uw bedrijf als PlusPartner van Zing.nl! |
|
|
|
|
|
Stichting Zing.nl
|
|
|
|
|
|
De Stichting Zing.nl richt zich op de bevordering van de
vocale cultuur in de breedste zin van het woord. Zo
organiseren wij - onder meer - evenementen en bieden we
zingend Nederland een platform via onze website. Via deze
site - met inmiddels ruim 250.000 bezoekers per jaar -
kunnen zanggroepen en zanglief-hebbers gebruik maken van een
groot aantal faciliteiten en nieuwsservices.
Vanwege het
grote succes hiervan, hebben wij het aantal diensten verder
uitgebreid met een PlusService, een speciaal facilitair
pakket waarin alle leden van de groeiende Zing-community
onder meer aanbiedingen en kortingen genieten bij een select
aantal aangesloten partners, waaronder BUMA en Musi©opy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
Zing.nl werkt nauw samen met
Vocalisten.nl,
de site voor en door (semi-) professionele Zangers, Zangeressen
en Zangdocenten, die op haar beurt die doelgroepen ondersteunt.
PlusPartners krijgen ook op deze site een digitaal uithangbord. |
|
|
|
|
|
PlusPartners steunen het Goede Doel
|
|
|
|
|
|
Als PlusPartner steunt u niet alleen de vocale cultuur in
Nederland, maar ook een jaarlijks opnieuw te kiezen nationaal
goed doel. Zing.nl wil dat goede doel steunen door het in alle
Zing.nl-uitingen van dat jaar alle aandacht te geven. Dat doet
de Stichting onder meer via een
speciale pagina op deze website,
promotie in de maandelijkse nieuwsbrief VoicEmail en via alle SuperVoices uitingen (persberichten,
deelnemers-gids, promostand. enz.).
Meer ...
|
|
|
|
|
|